Pristatymo adresas
Jūs turite užpildyti visus gavėjo adreso laukelius - įskaitant telefoną. Prašome įrašyti tik tikslų gavėjo adresą.
Pristatymo laikas
Ordigo gėlės garantuoja tos pačios dienos pristatymą.
Rytinis gėlių pristatymas garantuotas, jei gėles užsakote bent vieną dieną prieš jo atlikimą.
Esant ypatingoms šventėms mes siūlome atlikti užsakymą bent prieš 3-5 darbo dienas . Daugeliu atveju mes juos apdorosime bei atliksime laiku, tačiau ne visada galime garantuoti , jog patalpinus užsakymą paskutinę minutę jį atliksime laiku. Esant ypatingomis progomis bei per specialiąsias šventes negalime garantuoti tikslaus pristatymo laiko ( iki pietų – iki 13 val. ar po pietų – po 13 val. )
Pavyzdžiai
- Valentino diena – vasario 14 . Tai pati didžiausia šventė bei darbo diena floristikos pasaulyje, todėl siūlome gėles užsakyti kuo anksčiau . Tikslaus pristatymo laiko tą dieną garantuoti negalime. Užsakius paskutinę minutę ( vasario 13 ar vasario 14 dieną) užsakymą galėsime įvykdyti tik tuo laiku kada visi ankstesnieji užsakymai bus įvykdyti.
- Kovo 8-ji , tarptautinė moters diena . Galioja Valentino dienos pristatymo taisyklės.
- Motinos diena – pirmasis gegužės sekmadienis . Gėles reikėtų užsakyti bent prieš 3-5 darbo dienas.
- Kalėdos bei naujieji metai – prašome užsakyti bent prieš tris dienas iki pristatymo. Gruodžio 25 ir 26 , taip pat Sausio 1 – nedarbo dienos, tačiau pagal atskirą susitarimą galime pristatyti gėles.
Gėlės bei jų nuotraukos
Visos esančios gėlių, puokščių bei dovanų nuotraukos – tai pirkimo katalogas .
Puokštės gali skirtis nuo parodytų esančių kataloge , atsižvelgiant į sezoniškumą bei floristų turimą asortimentą.
Gėlių keitimo tvarka
Rožės niekados nebus pakeistos kitomis gėlėmis be Jūsų žinios . Puokštės bei kompozicijos – tai unikalus floristų rankų darbas, todėl net teoriškai neįmanomos dvi tokios pačios puokštės. Tikrai dėsime visas pastangas, besistengdami įvykdyti Jūsų užsakymą , todėl gali būti taip kad vienas ar kitas gėles pakeisime kitomis, tačiau spalviškai bei kompoziciškai puokštė atitiks Jūsų pasirinktą produktą.
Pristatymas
5.1. Kliento užsakymas yra pradedamas vykdyti tik klietui atlikus apmokėjimą už pasirinktas prekes ir paslaugas.
5.2. Užsakymai yra pristatomi kliento pageidaująmą dieną, septynias dienas per savaitę, nuo 10 val. iki 21val. (Ne visuose miestuose). Klientui pageidaujant užsakymai gali būti pristatomi anksti ryte (nuo 6val. iki 10 val.) arba vėlai vakare (nuo 21 val. iki 24 val.), tokiu atveju bus taikomas 25€ pristatymo mokestis.
5.3. Pildydamas pristatymo formą klientas privalo pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką pasirinktinai nuo 9:00 iki 21:00. Pagal nurodytą laiką, gėlės gavėjui bus pristomos - ryte 10:00-14:00 / dieną 14:00-17:00 / vakare 17:00-21:00 - nurodytuose laiko intervaluose. Klientas pageidaudamas labai tikslaus pristatymo laiko turi kreiptis į mus telefonu +370 68770805 (Darbo dienomis nuo 9:00 iki 19:00).
5.4. Klientas apie priimtą užsakymą, o taip pat apie įvykdytą pristatymą, yra informuojamas elektroninio pašto adresu, nurodytu pildant užsakymo formą.
5.5. Kiekvienas užsakymo pristatymas papildomai yra derinamas telefonu su gavėju ir atsižvelgiama į gavėjo nurodytą įteikimo laiką ir vietą. Todėl užsakymo įvykdymo laikas ir vieta gali skirtis nuo nurodyto užsakyme. Gavėjo pageidavimu, gėlės gali būti perduodamos patikimiems tretiems asmenims (pvz. kaimynams ir kt.).
5.6. Tuo atveju, jei gavėjo nėra nurodytu adresu ir nebuvo nurodytas gavėjo telefono numeris arba gavėjas neatsako į kurjerio skambučius, kurjeris turi teisę palikti puokštę bet kuriam asmeniui patalpoje kur turėtų būti gavėjas. Jei nurodytu adresu nėra nei vieno asmens, kuriam galima palikti puokštę, tada kurjeris atveža ją atgal į biurą. Jūs būsite informuotas telefonu arba elektroniniu paštu apie tai, kad pristatymo nebuvo galima atlikti. Darbovietėje, neradus gavėjo, gėlės perduodamos jo bendradarbiams.
5.7. Mes neatsakome už pavėluotą pristatymą arba nepristatymą, jei pateiktas adresas buvo nepilnas ar neteisingas, užsakyme nenurodytas arba nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris.
5.8. Nepavykus jokiais būdais pristatyti užsakymo, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis negrąžinami. Jei gavėjas atsisako priimti gėles, apmokėjimas užsakovui negrąžinamas.
5.9. Gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar kitas prekes. Pretenzijos iš gavėjo dėl kokybės priimamos tik užsakymo įteikimo metu.
Prekių grąžinimas
Kadangi gėlių puokštės yra specialiai paruošiamos pagal kiekvieną užsakymą individualiai bei atsižvelgiant į tai, jog tai yra greitai gendanti prekė, prekių grąžinimas nėra galimas.